Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

w0x0r aimbot/wallhack

  • Johan

    Heeft er iemand ervaring met de aimbot/wallhack van w0x0r voor Modern Warfare 2?

    ( http://www.vak424.nl/MW2AW.html )

    Heb namelijk een probleempje…

    Ik had hem gedownload, paar scanners eroverheen gegooid (geen één detecteerd een virus/trojan, dus naar mijn idee is hij wel echt safe), en daarna opgestart. team deathmatch servertje ingegaan en de ingame-menu geopend (via ‘Home’). Nu klik ik zowel aimbot aan als wallhack aan… wallhack werkt perfect (teamgenoten worden blauw, tegenstanders rood, en schijnt goed door gebouwen heen) echter wil de aimbot niet werken! Meerdere malen uit en aan gedaan, maar het wil echt niet werken!

    Is dit een fout in de hack? Heeft dit met mijn pc te maken? Of zou dit met een update-patch te maken kunnen hebben? Wie kan me verder helpen?

  • Manuel

    Ik heb hem een korte tijd gebruikt. Werkte perfect eerlijk gezegd, dus kan je niet verder helpen. Gebruik hem momenteel niet meer, heb gehoord dat cheaters gebanned worden van steam, en dat vind ik het niet waard. Als ik gepakt word zijn die 50 euro die ik betaald heb voor de game weggegooid geld… zag wel op een ander forum (http://games.startpagina.nl/prikbord) ook iemand met hetzelfde probleem, echter had die een oplossing gevonden. Weet niet meer precies waar dus je zal even moeten zoeken op dat prikbord forum…

  • Crash

    Ik denk dat ik je wel kan helpen. Wat je moet doen is een stevige balk of boom zoeken. Koop daarna een sterk stuk touw. Ga op een stoel staan en bind het touw om de boom of balk. Het andere eind van het touw bind je om je nek. Wat je nu moet doen is van de stoel af springen. Hierna ben jij van je probleem af en hebben wij eerlijke gamers weer iets meer kans op plezier tijdens het gamen. Oh en vergeet niet deze oplossing door te geven aan je mede klootzakken. Elkaar een beetje helpen kan geen kwaad nietwaar?

  • kim

    ik wil da